Korzystając z przerwy świątecznej i fali fascynacji nową edycją Warhammera, eksperymentowałem sobie z nią wesoło. Kilka postów temu zaprezentowałem Wam przykładową kartę lokacji: Nobleman's Villa. Tę samą zaprezentowałem również na forum Fantasy Flight Games, gdzie spotkała się z ciepłym przyjęciem i kilkoma cennymi uwagami, więc idąc ich tropem przygotowałem zestaw, opisujący warunki i sytuację, jaką gracze mogą zastać podczas odwiedzin w miejskiej posiadłości szlachcica.
Poniżej prezentuję je i Wam, mając nadzieję, że przydadzą się podczas wędrówek po szlakach Starego Świata.
Pierwsza karta, "Uberkarta", opisuje okolicę i narzuca bohaterom pewne reguły. Działają one niezależnie od tego, czy znajdują się po prostu na terenie posiadłości (karta Nobleman's Villa), czy na którymś z jej konkretnych obszarów.
Następna karta działa na bohaterów, którzy znajdą się w korytarzach między komnatami Jaśnie Państwa, a pomieszczeniami gospodarczymi czy służbówkami.
Jeśli bohaterowie nie będą oficjalnie zaproszeni, zapewne zechcą wejść do domu tylnymi drzwiami, od piwnicy, stróżówki, czy w inny sposób, który pozwoli im uniknąć wzroku właścicieli domu czy wartowników. W ten sposób trafią do pomieszczeń służby, które opisuje ta karta:
No i na koniec staną twarzą w twarz ze zdegenrowanym kultyst o szlacheckiej krwi, bezlitosnym tyranem, chciwym kupcem, czy innym przeciwniekiem, który żyje w zbytkach, luksusie i przepychu. Zapewne na jego zawołanie są straże, a w komnatach bogactwa...
Bardzo fajne. Chyba jednak wezmę się za zrobienie pluginu do SE ze zeskanowanymi grafikami :-)
OdpowiedzUsuńSwoje zdanie napisałem Ci prywatnie, ale powtórzę. Świetna robota, czyli możliwości "modowania" WFRP 3ed. są, choć nieco bardziej pracochłonne od klasycznych. Inna sprawa, że i efektownie to wygląda.
OdpowiedzUsuńPozdr