środa, 9 maja 2012

Edytowalna karta postaci do AD&D

Dzisiejszy post ma o tyle charakter szczególny, że w zasadzie jest występem gościnnym.

Oczyma wyobraźni widzę "Szturm AD&D", że nawiążę do klasyka polskiego ryneczku. Spoglądam na rzesze fanów wracających do czasów drugiej edycji i stosy na których płonie to, co powstało dla kolejnych wydań...


Okej, rozmarzyłem się. Niemniej moje uporczywe promowanie przeszłości ma jakiś sens, skoro wczoraj otrzymałem tak miłą wiadomość od Hrabiego Hargrima. Jak się okazało, ów przemiły człowiek czytuje mojego bloga i dał się przekonać do spróbowania gry, która w niebyt odeszła dwanaście lat temu. Miło sobie porozmawialiśmy o sandboksach, Planescape, Dragonalnce i światach TSR. Szczególnie miłą niespodzianką był prezent, jaki znalazłem w mojej skrzynce mailowej: dwie karty postaci w formie pdf, które można edytować i zapisywać na potrzeby gry.

Na prośbę Hagrima podaję do nich linki oraz zamieszczam kilka słów od samego Autora.

Karta do AD&D 2E (wersja ogólna) znajduje się TUTAJ (DropBox)

Wersja tej samej karty, ale w klimacie Planescape, jest do pobrania STĄD (DropBox)

Na koniec wiadomość od autora:


- autor oryginalnej karty: Brent z dragonsfoot.org- autor karty wypełnialnej: ja (Hargrim, mój mail to hargrim@gmail.com , tutaj kontaktować się w sprawie błędów i takich tam)

- jeśli ktoś znajdzie jakieś błędy to proszę o kontakt, będę poprawiał w miarę możliwości na bierząco- wrzucę po prostu linki na dropboxa, to tam będą chyba najaktualniejsze wersje?

- karty powinno dać się wypełniać i uruchamiać w Adobe Readerze 8.0 i wyższym (udało mi się znaleźć opcję która za to odpowiada), a także w Foxit Reader'ze, 

Życzę udanego korzystania.

Hail to Hargrim!!

2 komentarze:

  1. Świetna sprawa, dzięki! Już ściągam i będziemy testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AD&D od początku cierpiał na brak godnej karty postaci. Wszystkie wyglądały jak jakiś cholerny arkusz kalkulacyjny. Niewiele brakowało do KC-ków. A przecież jest to jedna z wizytówek każdego rpg-a. W zeszłym roku sam zdecydowałem się zmierzyć z zadaniem. Ostatnia wersja jest przystosowana do niewielkich modyfikacji jakie z kolegą wprowadziliśmy do 2.0 żeby trochę podkręcić realizm walki (sic). Takie nasze małe zboczenie w związku z kilkuletnim doświadczeniem w szermierce średniowiecznej :) Mimo to spokojnie nadaje się do podręcznikowej gry.
    Zapraszam do pobierania z mojego bloga:
    http://yarivandelswondrousjourneys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń